Разгледайте нашите

Често задавани въпроси

Как да поръчам?
  • 1. Натиснете бутона „Добавяне в количката” на избрания от Вас продукт и той автоматично ще се добави в пазарската количката
  • 2. Когато сте добавили продуктите, натиснете бутона на количката и после „Поръчка”
  • 3. Попълнете Вашите данни, като в полето „коментар” можете да оставите забележка за избраните продукти или доставката на поръчката
  • 4. За да завършите поръчката, натиснете 'Поръчване'.
 
Мога ли да направя поръчка без да се регистрирам в сайта?
Можете, но е препоръчително да направите регистрация, за да може да следите статуса на вашата поръчка, и за да не се налага всеки път да попълвате данните си.
 
Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?
След като завършите поръчката, автоматично получавата имейл, който потвърждава направената поръчка.
 
Как ще получа поръчката и колко е цената за доставка?

Доставките се извършват от куриерска фирма Спиди. За поръчки над 50 лв. доставката за цялата страна е БЕЗПЛАТНА. За поръчки под 50 лв. цената за доставка се изчислява на последната стъпка при завършване на поръчката. В деня на доставка ще получите SMS/Viber съобщение от Speedy за очаквания разнос на Вашата поръчка.

 
Какви са начините на плащане?
Можете да платите с наложен платеж, дебитна/кредитна карта или Paypal. Плащането с наложен платеж се осъществява на място при получаване на пратката и се заплаща на куриера. Плащането с карта или Paypal се извършва заедно с потвърждаването на поръчката от Ваша страна.
 
Към кого да се обърна за допълнителни въпроси?
Можете да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес contact@essentially.bg или на телефонен номер: +359 878 277 720
 
Как да използвам код за отстъпка?
На стъпка 2 от чекаута, преди да потвърдите поръчката, ще видите текст: 'Имате промо код?Натиснете тук, за да въведете вашия код'. Кликвате върху него, изписвате кода на купона и избирате бутон 'Прилагане на Промокод'. Промокодът не може да бъде използван за вече намалени продукти.

 

Имате въпрос?

Свържете се с нас