В нашия онлайн магазин ценим удовлетворението на нашите клиенти. Разбираме обаче, че понякога може да промените решението си относно покупките си. Ето защо ние опростихме процеса на връщане на стоки, за да ви осигурим безпроблемно изживяване при пазаруване.
Процес на връщане на стоки:
- Уведомете ни за намерението си да върнете артикул в рамките на 14 дни от датата на получаване. Можете да направите това, като се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти чрез имейл или телефон.
- След като уведомим нашия екип за обслужване на клиенти, ще предоставим инструкции как безопасно да върнете артикула.
- Върнете артикула в оригиналната му опаковка, заедно с всички аксесоари и документи, в рамките на 14 дни от датата на уведомяването. Моля, имайте предвид, че клиентът поема разходите за връщането на артикулите.
- Веднага щом получим върнатия артикул, ще проверим състоянието му и ще потвърдим връщането. Ако артикулът отговаря на условията за връщане, ние ще обработим възстановяването на сумата в рамките на 14 дни от получаването на върнатия артикул.
- Сумата ще бъде възстановена по същия метод, използван за извършване на първоначалната транзакция (кредитна карта, PayPal и т.н.). Имайте предвид, че може да отнеме няколко дни, докато банката обработи възстановяването на сумата.
Условия за връщане на стоки:
- Артикулът трябва да бъде в оригиналното си състояние и опаковка, с всички аксесоари и документи, включени в покупката.
- Артикулът не трябва да показва признаци на употреба, повреда или износване.
- Разходите за доставка на върнати артикули са отговорност на клиента.
- Не можем да приемем връщане на персонализирани продукти, продукти, направени по поръчка или продукти, които съдържат интимни или санитарни елементи.
Ако имате въпроси относно процеса на връщане на стоки или искате да разберете дали вашият артикул отговаря на условията за връщане, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти. Ние сме тук, за да помогнем!